Dunia Miera


Entry aku adalah curahan hati aku.

Engkau terasa? Apa aku boleh buat, itu HAKIKAT.

Engkau tak suka? Engkau BOLEH BLAH, aku tak marah.


Hamster Chumell

Wednesday, September 5, 2012

Penipu Sundalan

Assalamualaikum.

Eh. Nak mencarut pun bagi salam. terbiasa. Aku kan baik. takyah rasa nak tampar aku. Sila tampar muka sendiri.

Entri masih dituju kepada jejantans. Eh, takkan la aku nak mencarut kat bangsa sejantina aku sendiri? Kami perempuan baik belaka. Kalau pun buat jahat, kami jahil. Biasalah. Akal 1 je napsu pula 9. Bukan bongok (eh baca dengan nada dan intonasi sopan sikit ea jangan mencarut kat blog aku) macam makhluk berekor ni akal 9 napsu 1 masih nak memfollow napsu. Nasib baik je napsu takde akaun twitter kalau tak mesti trilion pollower.

*Ah mula mengarut padahal nak mencarut*

Bang, seronok bahagia indah best sangat ke patahkan hati perempuan? Eh, hati perempuan bukan ranting kayu tak pun pembaris plastik lembik yg kau guna masa zaman sekolah la nak main patah patah. tak suka cakap suka. Nak memain cakap serius. Menipu cakap jujur. Butoh!

Eh, takyah nak tinggikan suara ya baca perkataan tu. Baca seslow kan elok. Baca balik. Butoh. Haa kan dengar macam memuji bunyinya. Psikologi kan tu.

tahulah perempuan berlambak hari ni. Kau tinggal tunjuk kat mak, suruh mak hantar rombongan meminang ke rumah, tunggu bapak perempuan setuju, KAWEN.

Kau ingat macam beli baju kat pasar malam? tahulah dah biasa sangat pakai baju bundle pasar malam sampai pilih perempuan pun nak dibuat macam pilih baju bundle murah busuk kau tu. Bodoh!

Eh, baca lembut lembut. Bodoh. Haaa kan elok didengar.

Bang, kalau ikut hati kitorang nak sekufu sangat, mungkin lebih ramai perempuan bakal jadi andartu. Kualiti beserta kuantiti sama sama jatuh merudum. Penghuni pusat serenti beserta penjara yg naik melambung.

Akak, rileksla. tak rasa ke kita kuat? Semua benda boleh buat sendiri tanpa jejantans. Mengandung je la yg tak bolehnya. Jangan pulak kau mengandung tanpa kawen tetiba kau cerita kat mak pak kau konon kau macam Mariam ibu Isa. Elak aku luku je kepala beserta kepala lutut kau.

Akhir kata kepada penipu sundalan sekalian di luar sana, nak kata apa ek?

Ahh takde nak kata apa apa sebab kalau pun kau jejantans baca bukan insap. tahunya nak sedap.


No comments: