Dunia Miera


Entry aku adalah curahan hati aku.

Engkau terasa? Apa aku boleh buat, itu HAKIKAT.

Engkau tak suka? Engkau BOLEH BLAH, aku tak marah.


Hamster Chumell

Saturday, September 29, 2012

Imsomnia

Assalamualaikum.

It's 12 pm. Sharp. On the other day. Dan aku tak tido lagi.

GILA HEBAT.

Pertama kali dlm sejarah hidup aku tak tidur malam semata utk menyiapkan assignment utk dihantar tepat pada masanya!

PERTAMA KALI sepanjang 22 tahun wehhhhhh!

And I just took about 30 hours straight to finished that SILLY assignment.

Semantik dan peristilahan bahasa Melayu.

Subjek dan pensyarah yg selalu makan maki aku.

Bila mengeluh dan mengeluh dan mengeluh, kawan aku kuatkan semangat dgn berkata, "Rilekssss, kita pernah siapkan assignment gerko dlm masa tiga jam".

Haha. YES. Gila tak semenggah perangai cikgu ni. Belum boleh kawen lagi. Siapa pulak pernah kata kat aku DAH BOLEH????

Mak ayah sila bangga dgn anak sulung kalian. Bangga tak makkk?

Ok, kepala aku dah berdenyut sebenarnya. tapi mata tak ngantuk.

Jilaka kau kafein!

No comments: