Dunia Miera


Entry aku adalah curahan hati aku.

Engkau terasa? Apa aku boleh buat, itu HAKIKAT.

Engkau tak suka? Engkau BOLEH BLAH, aku tak marah.


Hamster Chumell

Monday, April 16, 2012

Hati Mati

Assalamualaikum.

Dah lama sangat tak update. Kan? Sibuk. Biasalah. Alasan biasa.

Sejak belajar kat Kelantan ni aku rasa mcm dah takde perasaan. Hati dah mati. Kenapa?

Kawan-kawan yg SANGAT BEST.

Aku tak tahu mana silap aku. Yek, mungkin mulut aku macam longkang suka cakap lepas. tapi bagi aku cakap lepas lebih mulia drpd aku ngumpat belakang org tu. Lebih baik aku sakitkan hati dia depan muka dia drpd aku ibarat makan daging saudara sendiri.

tapi biasalah. Org melayu. Lagi sanggup mkn daging saudara sendiri drpd beritahu dan dengar kenyataan.

Susah sangat kan nak buat baik dgn aku yg bermulut jahat nih. Sedangkan aku dah cuba sehabis baik aku utk berbuat baik dgn diorang. taknak fikirkan kebaikan yg aku dah buat sebab aku taknak mengungkit.

Sabarlah hati. Insya allah sebulan lebih je lg bakal dapat manggis besi. Kan haritu aku dah janji nak ciyom Cik Moni banyak banyak. Jadi, selepas manggis besi tiba aku akan cuba kotakan janji. Hahaha. 


Miera : just one and a half year to go. Oh, please be nice and easy to me Mr. One And A Half Year.


3 comments:

afifahadit said...

pekakkan telinga, butakan mata..kejap je lg mira..saba jela :)

pinkaholic miera said...

thanks kakak fyfa :)
tak tahan weh. setahun lebih tu kalau lah boleh disingkatkan jd seminggu lebih.

Myzatul FarahinSatimin said...

dok uum pon x best jugak.. senang cite mcm xde kawan sekepala sgt ahh.. balek johor beru bestt!! same2 la kite sabarrr..gituuu