Dunia Miera


Entry aku adalah curahan hati aku.

Engkau terasa? Apa aku boleh buat, itu HAKIKAT.

Engkau tak suka? Engkau BOLEH BLAH, aku tak marah.


Hamster Chumell

Monday, April 16, 2012

Penempatan Kesabaran

Assalamualaikum.

Bila tak update bertahun kosong. Bila mood dtg nak update sehari sampai dua kali post.

Ok, mungkin aku bukan kawan yg baik atau mungkin bukan kawan sekalipun !

Susah sgt kan nak ajak aku keluar sama sama. Yek, memang aku selalu menolak bila diorang ajak aku jogging. Bukan sebab aku tak minat atau malas or I'm not into sport thing. Atlet mana yg tak sukan sport? Atlet org asli kot.

I'm trying to gain weight. And jogging seems not a very good idea to gain weight. Bukanlah aku kata aku taknak bersenam langsung sebab nak maintain berat badan. I'm still doing some sport. tapi jogging merupakan aktiviti yg akan membakar lemak. Dan aku kekurangan itu !

AT LEAST boleh kan cuma beritahu aku yg korang nak keluar? Bukannya aku takde depan mata. Sebesar manusia dah aku ni terpacak. Aku merasakan manusia kat Kota Bharu ni hanya gunakan aku bila dia takde org lain yg boleh digunakan.


Miera : penempatan aku di Kota Bharu mengajar aku jadi insan yg kenal makna sabar.

No comments: