Dunia Miera


Entry aku adalah curahan hati aku.

Engkau terasa? Apa aku boleh buat, itu HAKIKAT.

Engkau tak suka? Engkau BOLEH BLAH, aku tak marah.


Hamster Chumell

Monday, February 13, 2012

Mak nak kereta sebijik

Assalamualaikum.

Harini telah ditinggalkan dan dilupakan. Balik sendiri sorang-sorang naik kereta pakcik prebet (macam teksilah lebih kurang). tapi takpe. Aku dah malas nak ambik hati sebab tu salah satu azam tahu baru walaupun dah nak masuk bulan 3 kannn.

Cik Moni, tolonglah bagi saya kereta sebijik. Walaupun bukan Myvi lagi best yang kaler kuning siap dgn sport rim takpelah. Asalkan saya ada kereta yg boleh bawak saya pergi mana-mana. Kereta saya sudah semestinya takkan tinggalkan saya. tolonglah Cik Moniiiiiiiiiii ! Sobsob.

Miera : kalau saya dapat kereta sebijik dalam tempoh pengajian ni saya janji saya nak ciyom Cik Moni banyak-banyak!

2 comments:

Z.U.Z.U said...

bertuah klu cik moni nak bagi miera..

pinkaholic miera said...

haha kann. takpun kau lah tlg belikan aku kereta sebijik. kau kan dah keje :)